neděle 8. března 2015

"Udělejme si radost" aneb swap s Terkou

Pěkný večer všem,
tento článek píšu vlastně napodruhé, neboť konečná verze se mi nějakým záhadným způsobem synchronizovala s původní verzí, která obsahovala jen fotografie a několik vět, a vrátila se zpět do stavu konceptu. A to vše díky skvělé mobilní aplikaci pro blogger, grrr! :D
Začněme tedy znovu!

S Terezkou jsme se potkaly na swaplace.com, kde zareagovala na moji pozvánku ke swapu v hodnotě 300 Kč. V prvé řadě bych ji chtěla moc poděkovat za krásný balíček, díky němuž jsme měli s kocourkem druhé Vánoce (a to skoro doslova! :D) - viz foto níže. 

Pokud se chcete dozvědět, co jsem ve své krabičce objevila, klikněte na "celý článek. :) 




Terezka vše pečlivě zabalila a polepila papírovými srdíčky s číslováním a nezapomněla přidat krásné přáníčko s milým pozdravem z Pardubic. :) Přáníčko obsahovalo rovněž nápovědy ke všem balíčkům.


Po rozbalení prvního balíčku na mě vykoukl čajík rooibos s kořením. Jsem čajíková, což Terka věděla, proto se v tomto případě opravdu trefila do černého. :) Přiznám se, že jsem ještě neměla tu čest ho ochutnat, ale určitě to brzy napravím, protože úžasně voní!

Nápověda k dalšímu dárečku zněla: "Budou se ti sbíhat sliny". Uvnitř jsem poté objevila kokosový balzám na rty od Yves Rocher. Měla jsi, pravdu, Teri, používám ho co každou chvíli a voní tak nádherně, že bych se do něj nejraději zakousla a celý ho snědla! :D

Další dvě věcičky byly určeny speciálně pro pana kocoura. První byla kapsička pro kastráty od zn. Royal Canin, kterou okamžitě zbagroval, proto zde není vyfocená. :)) Dále jsme nalezli myšičku a míček na hraní, se kterými si začal Ryukuro okamžitě hrát a během pár minut už si to pochodoval s myškou v tlamičce někam pryč. :))


Po rozbalení následujícího balíčku mě přepadly lehce nostalgické vzpomínky na dětství, neboť jsem v něm objevila dětské žvýkačky zn. Orbit, která jsem jako malá měla opravdu ráda. :)

Malá krabička s mašličkou obsahovala krásné handmade náušničky v modré barvě. Sice skoro nic v této barvě nemám (budu muset napravit!), ale určitě je teď na jaře využiji. :)

Sedmý dáreček mi udělal snad úplně největší radost! Byla jím vonná svíčka s vůní teplého zázvoru. Kam se hrabe Yankee Candle! :D Né, opravdu - jak provedením, tak vůní, jsi se naprosto trefila! :) Už se vyjímá v obývacím pokoji. :)

Předposlední byla čisticí maska na obličej od zn. Dermacol. Od této značky nemám kromě micerální vody s pleťovou kosmetikou zkušenost, proto ráda odzkouším.

Poslední, devátý balíček obsahoval tvářenku a bronzer 2v1 se štětečkem od zn. elf. Po pravdě jsem ani jedno nikdy nepoužívala, protože jsem je nikdy neuměla správně použít, nyní už se to budu muset naučit! :D Po několika použitích mohu ale říci, že to asi nebude dlouho trvat, neboť s přiloženým štětečkem se opravdu dobře nanáší.

Závěrem bych Ti chtěla opět moc poděkovat za krásný balíček, který mi (a nejenom mně) udělal opravdu radost, a také za milé e-mailové konverzace, ve kterých můžeme nadále pokračovat a třeba se domluvit zase na dalším balíčku, klidně nějak tématicky laděném. :)

STŘELCI SOBĚ! :)

Pokud vás zajímá, co jsem Terezce poslala já, zde najdete odkaz na článek na jejím blogu: Dárky, dárky pro všechny .

Žádné komentáře:

Okomentovat