čtvrtek 5. března 2015

Můj historicky první swap s Káťou :)

Hezký večer všem,

balíčky oboustranně přijaty, proto konečně mohu napsat tento článek o svém prvním podniknutém swapu. :)

S Káťou jsme se potkaly ve skupině SWAP na facebooku a obě dvě jsme šly do něčeho takového poprvé.
V závěru však musím říct, že Kačka zvládla svůj první swap vskutku obstojně a já jí za něj moc děkuji. :)

Domluvená hodnota: 200 Kč.

Pokud se chcete dozvědět, co jsem našla ve svém balíčku a co jsem odeslala já, klikněte na "celý článek". :)

Co jsem tedy přichystala do swapu pro Káťu?

Z našich konverzací jsme se o sobě stihly dozvědět spoustu věcí. Pro mě byl například zcela zásadní fakt, že Kačka miluje polštářky a má je naprosto všude, neboť to byla první věc, o které jsem věděla, že prostě v balíčku nesmí chybět! :) A protože jsem před Vánoci kupovala sobě i mamině polštářek s bylinkami pro klidný spánek, rozhodla jsem se Kátě takový také pořídit - nádherně provoní celý pokoj a přítel mi ho pořád bere, protože se prý na něm skvěle spí, i když člověk není vůbec unavený. :)) Ovšem problém nastal ve chvíli, kdy jsem šla na jisto do mého oblíbeného krámku Botanik tady v Plzni, kde tyhle polštářky prodávají. Chtěla jsem totiž tu nejmenší variantu, abych se vešla nějak finančně a neposlala nakonec jen polštářek a jednu věc k tomu :D, ale jako na potvoru mi bylo oznámeno, že jakási paní přede mnou je vykoupila, protože si jich kupovala snad deset. :)) Bohužel mi paní prodavačka nemohla s jistotou říci, kdy budou zase naskladněny, začala jsem pátrat i jinde a nakonec jsem jej sehnala v mé oblíbené bylinné lékárně U práce. Sice jsem věděla, že Kačka má pokoj v oranžové a šedé barvě, ale takové barvičky bohužel nebyly k dispozici, proto když na mě vykouknul jeden z polštářků s naprosto skvělým vzorem muffiny! :D, řekla jsem si, že snad Kátě nakonec ani nebude vadit, že je polštářek v červené barvě. 


Dále jsem se o Kačce dozvěděla, že má ráda sladké, vanilkové vůně, proto jsem si ku příležitosti sv. Valentýna dovolila poslat slaďoučký krém na ruce od Oriflame, společně s dlouhotrvajícím lakem The ONE v rudé barvě. Káťa je dle jejích slov trochu bledule:), proto upřednostňuje tmavší barvy.

Čajíky - Pickwick: jahody se smetanou + jako bonus Lipton s jahodami a malinou - první je Kaččin oblíbený a druhý jsem přidala jako bonus na ochutnávku. :) 

Poslední věc, kterou jsem od začátku chtěla Kátě koupit, byla aromalampička, o které psala, že žádnou nemá. Dokonce jsem ji sehnala i v barvě jejího pokojíku, takže jsem byla nadmíru spokojená. :) K lampičce jsem přidala také vonný levandulový olejíček, který (jak jsem později zjistila), se zčásti do balíčku vylil, což nechápu, ale ještě jednou se za to omlouvám a příště už budu na tyhle věci opatrnější. :)


A co jsem v krabičce objevila já? 


Kačenka mi poslala spoustu věcí, z nichž největší radost mi udělala keramická kočička (kterých mám plný obývák) a domácí pečený čaj, který padnul za vlast hned druhý den. :)) 

Od začátku mě Kači upozorňovala, že není nijak extra zručná, takže mi swap přišel v klasické bílé krabičce. To mi ani tak moc nevadilo, ale mrzelo mě, že věci nebyli nijak zabalené. Ale jednalo se o náš první swap, takže jsem to přešla.

Dále jsem v balíčku našla krém na ruce s mandlovým olejem (bohužel prošlý, ale to jsme si vysvětlily; holt někdy se do výprodeje dávají i takové věci), fialkový lak na nehty od Dermacolu (v této barvě mám i lak od Beauty UK a ten odstín prostě miluji:) ), kokosovou sůl do koupele, která naprosto úžasně voní, handmade mýdlo (vůbec nemám ponětí o tom, že jsem Kátě psala o své zálibě v tuhých mýdlech, ale trefila to naprosto přesně), tónovací šampón na vlasy v odpovídajícím odstínu, modrou kajalovou tužku na oči, kterou asi bohužel nevyužiji ani ke stínům, protože stíny používám jen nude nebo zlaté (když vůbec nějaké) a nakonec moc krásný šáteček - nákrčník. Tam se z výběrem také trefila do černého. :) 
Dostala jsem také jako bonus několik pytlíčků s korálky, na kterých jsme se domluvily dopředu, protože Kačce ležely nevyužité doma a já mám teď období pohrávání si s korálky a celkově handmade věcmi, tak jsem si je rychle zabavila. :)))

V neposlední řadě nebylo zapomenuto ani na pana kocoura - zrovna po těchto polštářcích se může naprosto utlouct, proto moc děkujeme. :) Pro sebe jsem ve swapu našla bonbony Skittles, arašídy v čokoládě a jednu müsli tyčinku + několik čajíků na ochutnávku. Takže také spokojenost. :)

Kačky balíček tedy hodnotím jedině kladně, nevyužiji akorát modrou tužku na oči, přibalené vzorečky kosmetiky a krém, neboť těch mám navíc všude spousty (dá se říct na každém rohu:D), jsem trochu úchyl na krémy na ruce, no. Jen v kanceláři mi leží na stole tři (ale tam mám zase vyšší spotřebu než doma). :))

Závěrem ještě jednou Kačce moc děkuji a doufám, že vám ostatním se článek líbil.

Máte nějaké zkušenosti se swapem? 
Ráda se podívám na vše proběhlé swapy, pište do komentářů, děkuji. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat