pondělí 9. března 2015

Čajíkový balíček od Míši :)

Hezký den všem,
v tomto článku bych se s vámi chtěla podělit o své nadšení z čajového swapu s Míšou. Balíček byl opravdu nádherný, proto si tuto krásu nemohu nechat pouze pro sebe. :))
S Míšou jsme se potkaly na vinted.cz, kde jsme spolu započaly dlouhé konverzace o všem možném i nemožném, samozřejmě především o čajících. ;) Konverzace s ní byly příjemné a já se postupem času začínala na balíček čím dál víc těšit, aniž bych ještě věděla, co mi přijde. :)

Chcete tedy vědět, co skrývala krabička?
Klikněte na "celý článek". :)

Ryukuro jako vždy všude přítomný!



Krabička byla opravdu pečlivě zabalená, po rozbalení na mě vykouklo namalované origami a přiložený průvodní dopis.


Dle instrukcí v dopise jsme si s přítelem uvařili přiložený čajík a měli jsme uhádnout, o který z obsažených čajů se jedná.


Jak jsme správně poznali, jednalo se o bílý čajík jahoda & aloe vera. A musím podotknout, že byl opravdu vynikající a ta vůně! :)


Uvnitř krabičky jsem objevila spoustu balíčků s přiloženými kartičkami s japonskými příslovími a vlastnoručně skládanými origami. Něco tak krásného jsem snad v životě nedostala! :)) Dobrá, ale nebudu se rozplývat předčasně, neboť to, co bylo uvnitř krásně zdobených pytlíčků, to bylo teprve něco!


Míša mi v druhém, tentokrát obsáhlejším dopise jednotlivě popisovala všechny zaslané čajíky, ovšem mým úkolem bylo podle nápověd poznat, který balíček mám zrovna otevřít. Pečlivě jsem si je dle instrukcí rozložila před sebe a postupovala podle origami, které byly aktuálně na řadě.


VLAŠTOVKA - "Přátelé jsou jako nasolené olivy, čím starší, tím lepší". V prvním balíčku jsem nalezla spoustu ovocných čajíků, mezi nimi i můj oblíbený vitamínek, který jsem kdysi dostala od své nejlepší kamarádky k narozeninám a který popíjím, když nejsem zrovna fit. :) Dále sáček obsahoval několik zajímavých příchutí od Apotheke, Fantastic Tea a Teekanne.

LODIČKA - "Muž se má podobat borovici, žena vistárii". Pytlíček s lodičkou obsahoval mé oblíbené zelené čaje. Opět jsem zde nalezla zvláštní příchutě od zn. Pickwick či Dilmah a mnoho dalších. Zejména jsem zvědavá na ten s příchutí jahodového cupcaku. :))

KONÍČEK - "Skutečné mistrovství vypadá jednoduše". Uvnitř tohoto balíčku se skrývaly bílé čaje. Míša mezi ně zařadila právě na začátku článku zmiňovaný sypaný čajík s aloe vera a jahodou + bílou pivoňku, která je mou oblíbenou. Zasvěcení ví. :))


KVĚT LILIE - "Lidský život je stejně křehký jako květina, která kvete jen chvíli". Zde jsem našla své oblíbené kvetoucí čaje. Míša pro mě zakoupila dva od zn. Veltatea - Večernici (černý čaj) a Srdce k srdci (stříbrný jehličkový čaj). Ten první jsem měla již možnost ochutnat a byl výborný. A krása pohledět! :)

PTÁČEK - "Básníci znají i krajiny, kde nikdy nebyli". Zvláštní kategorie, kam Míša zařadila čaje jako Darjeeling od Dilmah či kakao&rooibos od Apotheke, který jsem rovněž ochutnala a byl opravdu moc dobrý. :) Nesmím zapomenout na čistý ženšen, na který jsem opravdu zvědavá a vousatku citronovou, kterou také používám pro detoxikaci. :)

ŽABIČKA - "Květina je krásná polorozkvetlá, opilost také". Čaje nečaje (rozuměj koření na přípravu nápojů). Z této kategorie jsem hned druhý den vyzkoušela koření na svařák, přičemž jsem zjistila, že ho mám dávno doma, akorát jsem na něj jaksi pozapomněla. :) Dále balíček obsahoval koření na punč či horký cider, na který se opravdu těším, nikdy jsem jej neměla. :)


JESTŘÁB - "I v létě je dobrým dárkem teplý prošívaný kabátek". - "Na různé neduhy". Tento pytlíček ukrýval sušený rakytník, se kterým mám zkušenost pouze z farmářských trhů, kde jsem s přítelovo sestřičkou dopřávaly rakytníkovou limonádu, která byla mimochodem výborná! :) Jsem zvědavá na čajík z něj. :) Stejně tak jsem zvědavá i na přiložený islandský lišejník, nikdy jsem o něm totiž neslyšela.

MOTÝLEK - "Štěstí rádo navštěvuje dům, ve kterém vládne dobrá vůle". Aneb "Co je doma, to se počítá!". Do toho zvláštního balíčku mi Míša zabalila několik čajíků z domácí zásoby, mezi nimiž byly zejména skořicové, které jsem si po chvilce opravdu oblíbila a to hlavně s mlékem. Nikdy předtím jsem si nemyslela, že dokážu pít čaj s mlékem! Dále zde byly také sáčkové čaje od Pickwick, London fruit and herb (který jsem dala ochutnat také kolegyni v práci a byla z něj jednoduše nadšená!) či Tea of Life.

PARNÍČEK - "Kdo se směje místo aby zuřil, je vždycky silnější". Z tohoto balíčku na mě vykoukly dva krásné skleněné hrnečky s namalovanými stříbrnými kočičkami a dva karameloví tofíci, které opravdu zbožňuji hned po sušenkách Lotus. :))


Po rozbalení všech pytlíčků jsem byla opravdu nadšená, ale zároveň jsem si říkala, že jsem také mohla poslat něco z domácí zásoby či celkově si vyhrát s krabičkou víc, atd. Své obavy jsem musela hned sdílet s Míšou, protože z celkového množství jsem měla pocit, že i hodně přesáhla peněžně, ale opak byl pravdou. Jednoduše někdo umí a já se budu muset do příště polepšit. :))

Závěrem Ti chci moc poděkovat za přenádherný balíček, za milé povídání a už se moc těším na další, "prázdninový" swap s tebou. :) Jsem opravdu ráda, že jsi na moji pozvánku k čajovému swapu zareagovala zrovna ty, protože jsi mi svým balíčkem zpříjemnila nejen den, kdy jsem měla tu čest rozbalit jeho obsah, ale také dlouhé dny v práci, kdy se mohu věnovat ochutnávání jednotlivých čajíků. :)


Pro zajímavost přikládám fotografie balíčku, který jsem posílala já:





2 komentáře:

  1. Tak to je opravdu moc hezký čajový swap. I já jsem jeden absolvovala a taky se povedl. Pití čaje je spojené s pohodou, a tak asi i ty čajové swapy mají tendenci být pohodové.

    OdpovědětVymazat
  2. Sice dávám přednost klasickejm neovoněnejm sypaňákům, ale tohle vypadá proklatě dobře (o=´

    OdpovědětVymazat