neděle 22. února 2015

Brandnooz box - edice leden 2015


Hezký den všem,
někteří z vás si možná řeknou, že přicházím s křížkem po funusu, protože tahle edice už je dávno pasé, ale alespoň mohu říct, že jsem všechny produkty odzkoušela, než jsem o nich začala vůbec psát. :)
Tahle edice mě jako jedna z mála opravdu potěšila, protože z balíčku využiji naprosto vše a některé produkty už dávno sama používám. Co mě potěšilo nejvíc? To se dozvíte po rozkliknutí celého článku. :)

Snažila jsem se nafotit vše, co bylo obsahem boxu, ale Alpro mléko bohužel do focení nevydrželo, neboť tým brandnooz boxu vložil do balíčku variantu s kokosem a tu naprosto miluji, takže jsem neodolala a okamžitě ho otevřela. :))
Dalším z mých oblíbených produktů jsou džusy Jumex, které se ale poslední dobou objevují v brandnooz boxu celkem často (né, že bych si nějak stěžovala:)), ale na druhou stranu by možná nebylo od věci ho už nepřidávat vůbec nebo v delších časových intervalech). Tentokrát jsme měli možnost ochutnat variantu s mangem. Zatím mi nejvíc "chutil" ananas nebo broskev, mango bych si sama od sebe asi nekoupila.


Citrónový čajík s aroma makronek - nabídla jsem jej návštěvě a všichni z něj byli nadšení. :) Takže ten u nás jednoznačně zabodoval. :) Akorát jsme se všichni shodli na tom, že víc než makronky cítíme klasické máslové sušenky.


Krekry s rajčaty a olivami jsem zbagrovala už druhý den, protože tato kombinace chutí u mě jednoznačně vede - např. v podobě raciolek od Racio.


U křenu mě vždycky štve, že se s ním musím strouhat, takhle ho mám bez práce, hehe.


Mám pocit, že lednový balíček mi byl ušit přímo na míru, protože knäckebrot často kupuji místo běžného pečiva a mažu si ho po domácku vyrobenými pomazánkami. Tahle varianta s česnekem je chutným zpestřením.


Sójová omáčka Kikkoman - zrovna nedávno jsem se vztekala, že nějak rychle dochází. :D V životě by mě ale nenapadlo, že se může objevit v brandnooz boxu! Od brandnooz jsem zvyklá na ledaccos - od chipsů (které jsou snad také v každém balení) po nějaké sladkosti, ale omáčka, která se podává k sushi? Vážně jsem byla mile potěšena. :)) Celkově lednovou edici hodnotím jako opravdu vydařenou a kdybych měla hodnotit jako ve škole, tak dávám jednoznačně jedničku s hvězdičkou! 
Těším se na další - tentokrát únorový box. :)


Co jste říkali na lednovou edici vy? Byli byste s ní spokojení?
Objednáváte brandnooz box?


Žádné komentáře:

Okomentovat