pondělí 26. srpna 2013

Vše NEJ drahá Lady aneb co jsem našla v srpnovém Ladyboxu (08/2013)

Hezký den všem,

dneska se ke mně konečně dostala narozeninová edice Ladyboxu, tudíž vám nyní předložím výčet toho, co se v ní tentokrát ukrývalo. :-)


Samotná krabička je tentokrát růžovo-černá, respektive víko krabičky je tmavě růžové s vzorem černé krajky a dolní část krabičky je černá s klasickými kytičkami uvnitř. Tahle barevná kombinace se mi líbí, akorát bych možná upustila od toho nápisu v krajce v levém horní rohu, popřípadě nechala celý levý roh prázdný, jelikož to na mě působí mírně pohřebním dojmem, ale to je věc vkusu. :-) Přehled produktů je tentokrát dost nečitelný kvůli světlému "pidi" písmu, ale nakonec jsem popisy přece jen zdárně rozluštila.



Přejděme k obsahu boxu - po přečtení několika recenzí jsem se vysloveně modlila, aby mi nepřišel lesk na rty od Korres, u druhého "buď a nebo" výrobku mi bylo vcelku jedno, co přijde, a nakonec jsem asi ráda za lak na nehty od Beauty UK (ovšem musím se přidat k vlně nevolí ohledně cenové nerovnosti - 1. varianta: oční stíny Inglot - 150 Kč, 2. varianta: lak na nehty Beauty UK - cca 60 Kč - WTF?). Po červencové edici přišel opět lehčí průměr, což mě utvrdilo v tom, že si dám od krabiček krásy nějaký čas pauzu.


Obsah mé krabičky byl tedy následující:
  • Korres Lip Butter (plné balení)
  • Beauty UK lak na nehty Glam Nails - odstín Soft Lilac, No. 41 (plné balení)
  • Ryor Uvolňující mátový gel (cestovní balení)
  • Pure Fiji kondicionér z kokosového mléka (cestovní balení)
  • Pure Fiji šampon z kokoskového mléka (cestovní balení)
  • TMT - Inca Oil - Pandora Oil (vzorek)
  • TMT - Cristall Liquidi Latte (vzorek)
  • DÁREK: Iven Cosmetics  Luxury Line: Collagen speciál s elastinem

Obsah boxu není špatný, jen mě mrzí, že zrovna vlasová kosmetika je v tak malých baleních.

První výrobek, po kterém jsem toužila (a mé přání bylo vyslyšeno), je výživný balzám na rty od Korres. Obsahuje bambucké máslo a rýžový vosk, který chrání a regeneruje suché rty. Voní příjemně po růžích a odstín je taky fajn. Lady radí, že se dá balzám použít také jako tvářenka či nahrážka očních stínů - no, tuším, že bych pak měla pocit ulepených víček, proto ho opravdu využiji čistě k jeho prinárnímu účelu.



Lak na nehty od Beuty UK mi přišel v odstínu Soft Lilac, No. 41. Abych řekla pravdu, docela jsem se zhrozila, protože fialovou barvu vážně moc nemusím a ani jsem ji nikdy na nehty nezkoušela. Po následném vyzkoušení jsem musela uznat, že nevypadá vůbec zle, takže u mě lak využití určitě najde. Lak je údajně dlouhodržíci, tak uvidíme. :-) Zatím jsem si všimla pouze toho, že bleskově zasychá.



Uvolňující mátový gel Ryor obsahuje vysoký podíl silice z máty polní, což je poznat na samotné vůní á la zubní pasta či peppermintové žvýkačky. :-) Má ulevovat unaveným nohám, napomáhat při relaxaci organismu či při výskytu otoků. Kromě toho má opravdu silný chladivý efekt (neodolala jsem a hned ho vyzkoušela :D).


Šampon a kondicionér voní opravdu nádherně, ale jak jsem již psala výše, je to opravdu miniaturní balení, které odpovídá spíše vzorku a ne avizovanému cestovnímu balení. Vzhledem k tomu, jak mám dlouhé vlasy, tak ho využiji stěží jednou a šmitec (když si vezmu, jak bylo velké balení citrónového šamponu z minulého Ladyboxu a vystačilo mi na necelé dvě umytí). Jinak šampon i kondicionér mají vysoce výživné a hydratující složení (kokosový olej, výtažky z kokosových ořechů a dalších tropických oříšků, proteiny ze sóji a pšenice), díky kterému mají být vlasy po umytí jemné a regenerované. Neobsahuje sulfáty.


Nakonec zde máme dva vzorečky vlasového oleje a mléka od TMT. Na ty se těším, škoda jen toho - v tomto případě opravdu minimálního - množství. Složení oleje je obohaceno o vzácný Inca olej, který vlasy revitalizuje, zabraňuje jejich stárnutí, eliminuje poškození a třepící se konečky. Údajně nemastí vlasy, což je super, protože to je můj častý problém s vlasovými oleji a maskami. Ovšem zvláštní je, že se neoplachuje.
Vlasové mléko má pečovat o krepaté a suché vlasy díky obsahu výtažku z lněného semínka, který vyživuje vlasy vitamíny a proteiny. Stejně jako olej se neoplachuje.


Jako dárek k prvním narozeninám boxu jsem dostala balení Iven Cosmetics  Luxury Line collagenu speciál s elastinem, který se objevil již dříve v některé edici Ladyboxu. Zkušenost s ním zatím nemám, ale voní opravdu úžasně. Pokud byste se chtěli o výrobku dozvědět něco víc, tak například zde: http://www.e-iven.cz/luxury-line/16-collagen-special-s-elastinem.html . V nějaké recenzi jsem viděla, že slečna našla v boxu suchý šampón ve spreji, což bych asi také ocenila (mám zkušenost jen s tím od Alpy), ale zase na druhou stranu mám možnost vyzkoušet něco úplně nového z pleťové kosmetiky. :-) Stejně tak pasta na zuby od Marvis by nebyla k zahození.



Tedy, jak už jsem psala na začátku článku, obsah boxu není vůbec špatný, svým způsobem mi udělal radost každý produkt, ale nepotěšila mě velikost balení vlasové kosmetiky (vím, že se jedná o výrobky s vyšší cenou, ale na odzkoušení mi asi moc nepostačí - zejména vzorky TMT). V závěru jsem ráda za lak na nehty, protože odstíny očních stínů, co se objevily v boxících u jiných, nebyly nic pro mě. Nejvíce jsem ráda za balzám na rty a mátový gel.

Takže děkuji za možnost vyzkoušet nové  věci, ale jak jsem již psala, tentokrát si vážně dávám od krabiček krásy pauzu.

Jak jste byly s obsahem spokojené vy?

5 komentářů:

  1. já jsem ráda, že jsem tenhle měsíc neobjednala, asi bych byla trochu zklamaná. dám si pauzu, ledaže by měli v tom září nějakou fakt bombu...
    (btw možná to nevíš, ale máš nastavené ověření slovem u komentářů, já to taky měla a vůbec jsem to nevěděla!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, v září vlastně taky slibovali nějakou "spešl" edici. :)) No, každopádně tenhle měsíc jsem se vydala z peněz, tak vážně nevím, zda bych do toho ještě šla, navíc jsem si nakoupila spoustu kosmetiky různě v akcích, tak toho mám požehnaně, jen teď před státnicemi nestíhám nic moc psát..
      A co se týče těch komentářů - poradíš, prosím, kde se to dá vypnout? :D

      Vymazat
    2. nápodobně, mám je taky za pár, takže blog jde stranou :( držím palce!
      jinak je to myslím v nastavení -> články a komentáře -> ověření slovem ano/ne...aspoň myslím :D

      Vymazat
    3. Tak to také držím palce! :)
      Děkuji moc, podívám se na to.

      Vymazat
    4. Tak už jsem to úspěšně nastavila. :-D

      Vymazat