pondělí 5. srpna 2013

Ladybox pořadač aneb tip na využití krabičky krásy

Krásný večer všem,

udělala jsem si trochu radost mezi učením a mimochodem i úklidem bytu, který už byl vážně v hrozném stavu, protože jsem v takové depce, že už chodím po bytě jen v tričku s nápisem STRESSED OUT, je mi všechno nějak jedno a jsem ráda, že si udělám alespoň instantní nudle. Dobře, to jste vědět nepotřebovali, že. Ehm.

K tématu - nechala jsem se inspirovat video-návodem z webu nejenmaminkam.cz a pustila jsem se do výroby pořadače z Ladyboxu. Od doby, co jsme se přistěhovali, tu na časopisy a katalogy pořádně nic nemám (kromě konferenčního stolku v obýváku, který byl jimi neustále zavalen), proto jsem ze svého nového pořadače á la Ladybox vážně nadšená, i když se nejedná vůbec o nic originálního. :-)




1 komentář: