čtvrtek 18. července 2013

Můj první a zároveň poslední Greatbox

V některém z nedávných příspěvků jsem psala, že jsem narazila na zvláštní akci krabičky Greatbox nazvanou "Můj první Greatbox". Jedná se v podstatě o akci pro nové zákaznice, kdy za svou první krabičku zaplatíte pouhých 99 Kč (+ 50 Kč poštovné).


Ehm, čím začít..
10. července jsem krabičku objednala (nechala poslat na zásilkovnu, jelikož jsem každou chvíli na jiné adrese) a zaplatila. Hned druhý den mi přišel e-mail o úspěšném doručení platby, vše tedy vypadalo naprosto v pořádku. Ovšem po dvou dnech jsem alespoň čekala sms od zásilkovny, že převzali balíček a je doručován na příslušnou pobočku. Samozřejmě nic. No, bylo mi to divné, na zásilkovnu jsem si nechávala poslat více věcí, a vždy jsem byla zahlcena maily a smskami o stavu zásilky. Psala jsem tedy na facebookovou stránku Greatboxu s tím, že dostanu rychlou odpověď (stejně jako je tomu např. na fb stránkách Senzaboxu), ale té jsem se nedočkala. Ono už pár týdnů je více příspěvků bez odezvy, jako když se teď přes prázdniny koná nějaká pauza či co. No, abych to moc neprotahovala - Greatbox přišel nečekaně dnes zásluhou České pošty (v roztrhnuté obálce s poškozenou krabičkou - opět nejspíše zásluhou České pošty). Na to, že mi balíčky či dodací lístky chodí běžně v hrozném stavu, jsem zvyklá, ale to, že byl Greatbox pouze v chatrné obálce, aby se krabička dala lehce poškodit, jsem nepochopila. Ano, opět budu vychvalovat Senzabox, který zasílá produkty v mnohem bytelnější krabičce, která je ještě navíc umístěna v další krabici, ne v obálce, která se dá lehce protrhnout. Dobře, tolik k zabalení. Ovšem proč mi krabička přišla prostřednictvím České pošty a ne na zásilkovnu, jak jsem vyplnila v objednávkovém formuláři? Jediné štěstí bylo, že jsem dnes byla u mamky na návštěvě, jinak bych se svého boxu dočkala až bůh ví kdy. 

Krabičku asi zřejmě moc nevyužiji..
Fajn, přejděme k samotnému obsahu Greatboxu.
Co mě trochu mrzí, je fakt, že krabička neobsahuje žádný dopis s popisem produktů. Je pravda, že jsem byla dopředu seznámena s obsahem a mohu si tedy základní informace dohledat na netu, ale přesto by nějaký "úvod" první krabičky nebyl od věci. No, vzorečky nebo letáky samozřejmě také nečekejte. :-))


Po odhrnutí růžového papíru jsem zajásala při pohledu na tělový krém od Fleur de Santé s malinovou vůní. Na ten jsem se přece jen těšila nejvíc. :-) Jaké však bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že krabička už byla otevřená (viz foto). Mně osobně nepřijde, že by krému ubylo, ale u jedné bloggerky jsem se dočetla, že v boxu také našla otevřené balení krému a dokonce s viditelným úbytkem obsahu. Což je, pardon za výraz, teda hustý. Ne, posílat načnutá balení, i když se jedná jen o soubor toho, co již v boxech bylo, mi nepřijde normální. To se na mě nezlobte.


Co se týče samotného krému, voní opravdu nádherně (i mamina z něj byla nadšená, když jej uviděla), takže přece jen nějakou radost z něj mám, když pominu ten nedostatek s balením. Celkem rychle se vstřebává a po jeho nanesení je pokožka příjemná na dotek.


No, jeho vůní se budu kochat asi ještě dlouho, stejně jako tomu bylo u tělového krému Honey (taktéž od Fleur de Santé) z lednového Senzaboxu. :-)) Sakra, ale ta malinová vůně mi něco připomíná, něco hodně známého z dřívějška, netušíte někdo co?! 

Dalším z produktů je šeříkový sprchový gel od Yves Rocher. Sprchové gely se mi doma nějak nahromadily, takže v nejbližší době zkoušet nebudu. Ovšem parfemace je opravdu trefná - hned jak jsem si přičichla, vybavil se mi šeřík, a to jsem ani netušila, o jakou vůni se jedná. Při pohledu na obal zdálky mě napadla možná tak levandule. :-)


Dále zde máme cestovní balení tělového mléka od Fenjal. No, nevím, jak vám, ale dle obalu mi přijde jako krém za pár kaček supermarketu. Tím ale nechci nějak hanit značku, protože ji neznám. S parfemací to však není o nic lepší - mléko má obsahovat mandlový olej a bambucké máslo, ale vůně je spíš taková čpavá, divná. Mléko tedy opravdu nepotěšilo.


Poslední tři věci v boxu, ke kterým se ani nechci už nějak zvlášť vyjadřovat, byly dva krémy os Swisso logical (všemi známá spíše jako Zepter, že) - denní a na oči + 2 vzorky kávy na hubnutí. Jen letmo jsem si přičichla k tomu dennímu krému, a voněl celkem příjemně, ovšem ani bych se nedivila, kdybych měla jen zkreslené vnímání ze všech těch dnešních vůní/smradů. Cokoli voní líp než mléko od Fenjal, to každopádně.



Kávu na hubnutí určitě ráda ochutnám, i když účinek ze dvou vzorků zajisté nepoznám. :-D Každopádně na tenhle vzorek jsem se v boxu těšila společně s krémem od Fleur de Santé.


Pro zájemce vyfoceno složení (po zvětšení fotografie by mělo
být dobře vidět)

Abychom si to shrnuli: tvůrcům Greatboxu se touto "skvělou" akcí podařilo jediné - odradit mě od příští koupě krabičky. Fajn, chápu, že do této "lákací kráby" dávají výrobky, které jim zbydou z ostatních boxů, ale proboha, načaté a v některých případech i z poloviny spotřebované?! To mě vážně dostalo. Ale tady se jedná celkově i o přístup - komunikace nulová a ještě si zásilku pošlou tak, jak se jim to hodí a nedbají na formu přepravy v objednávkovém formuláři. No, o zabalení se už raději nevyjadřuji..

Takže "neděkujem" a podle vzoru písně od Wanastovek bych mohla pokračovat dál...

P.S.: Velmi ráda propočítávám celkovou hodnotů boxů, ale jelikož jsem uvnitř nenalezla žádný průvodní dopis s přibližnými cenami produktů a na netu se mi momentálně kvůli nestabilnímu připojení hledat nechtějí, ponechávám zatím příspěvek bez orientační hodnoty boxu.

Samozřejmě mě také zajímá váš názor na tuto krabičku:Objednaly jste si někdy Greatbox? Popřípadě objednáváte pravidelně?Jaký máte názor na tuto krabičku krásy?




8 komentářů:

  1. já jsem snad na greatbox nečetla jedinou pozitivní recenzi...s tímhle přístupem dlouho nevydrží...ale krém vypadá pěkně, ten musí vonět fakt krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já četla jen nějakou, která vyjede prakticky hned, když zadáš do vyhledávače "Greatbox". A ta slečna má na blogu i banner, který na tu akci "Můj první Greatbox" odkazuje. Tak jsem si řekla, že za 99 Kč to zkusím, a víc jsem po recenzích nedívala. Až teď jsem pořádně zabrouzdala po netu a nestačila jsem se divit.. Příště se raději pořádně podívám na ohlasy. :/

      Vymazat
  2. Díky moc za příspěvek... už jsem se na lákací box na stránkách GB taky dívala a možná bych si ho i ve slabé chvilce objednala, naštěstí jsi mi otevřela oči a ušetřila nějakou tu stovku. Takový přístup finančně podporovat nehodlám. Podle jejich jednání to vypadá, že to stejně hodlají brzo zabalit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Na dotazy lidí ohledně červencové edice se neobtěžují ani odpovědět (nápovědy také žádné nebyly), tak to vážně napovídá tomu, že ani žádná krabička nebude a Greatbox brzy skončí.

      Vymazat
  3. Nikdy a nikdy!!! Hrůza je to, úplně mi to příjde hnusné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, alespoň už mám jasno - Greatbox nebrat! :)

      Vymazat
  4. Především si uvědomte , je to pár slovenek, které se k nám do Čech prokously vojtěškou a teď vás chtějí získat ke svému prospěchu. Vše, co nabízejí,můžete snadno získat v drogeriích nebo lékárnách.. Stačí se jen zeptat- Zatím, co vy pracujete. ony profitují z vaší.z vaší neznalosti. a další činnost, kterou. poskytují, nebudu raději zveřejňovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však tohle vím, proto jsem v podstatě nenapsala nic lichotivého. ;)

      Vymazat