čtvrtek 11. července 2013

Box4pet - krabička pro mazlíčky

Dnes jsem náhodou narazila na další ze speciálních krabiček, která je určena pejskům a kočičkám. 
Už dříve jsem se dozvěděla o jedné podobné - Marleyboxu, který je ale určen pouze pejskům, což mě docela mrzelo, protože mám kocourka a nápad s krabičkou určenou pro zvířátka se mi vážně líbil. Box4pet navíc připravuje krabičky i pro koně, hlodavce a snad i plazy, pokud se nemýlím. 
Údajně se dají přidat až tři mazlíčci, takže bych pak v dotazníku doplnila ještě našeho želváka Michelangela.



Cena Box4pet je 299 Kč a krabička je opravdu nadupaná, co se obsahu týče (na webovkách box4pet je několik videorecenzí, ze kterých si můžete udělat o krabičce obrázek) - minimálně 6 výrobků a dárek k tomu. Myslím, že to za to opravdu stojí, a lituji toho, že nemohu tento měsíc 1. krabičku objednat, jelikož budeme mít mimořádné výdaje na veterině (ale o tom snad v jiném článku). Kdo ví, třeba nakonec kocourkovi přece jen radost udělám, do 19. července je ještě trochu času. :-)


Je někdo z Vás, kdo už má s tímto boxem zkušenosti? Popřípadě jaký máte na krabičku názor? Pište do komentářů, děkuji. :-)

(Všechny fotografie pochází z facebookové stránky Box4pet)

7 komentářů:

  1. jéé, kdyby měli hlodavce, tak to beru, máme morče a džungaráčka :) díky za tip, zatím jsem znala jen Marleybox

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. :) Koukám, že jsem psala odpověď už včera, a nějak se neodeslala či co. :/ Taky jsem měla kdysi křečíky, jak džungaráky, tak syrský. A mamina má ještě morčátko, tak mu někdy krabičku taky objednám, třeba k Vánocům. :-) Možná i tento měsíc nakonec zaplatím krabičku kocourkovi, byli jsme dneska na té veterině a zas taková pálka to v závěru nebyla. :-)

      Vymazat
  2. Thle vypadá dobře,já objednala jednou Marleybox,sice hezký,ale rozhodně to za tu cenu nestálo,takže další jsem už neobjednala.

    OdpovědětVymazat
  3. můžu se zeptat kde se dá objednat ? prosím zanech link v odpovědi :) předem děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.box4pet.cz/ - stačí se zaregistrovat, vyplnit dotazník mazlíčka a objednat. :-)

      Vymazat
  4. ahoj hani nevim kde mam viplnit formulář pro zvíře já mam zakrslího králíka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono už to teď nejde, dříve to šlo. :) Jenom si koupíš box pro hlodavce. :))

      Vymazat