pondělí 1. července 2013

Balení knihy do balicího papíru

Dnes mě přítelova maminka požádala, abych ji zabalila knihu do balicího papíru, protože si ji chce vzít do vlaku na čtení a nechce si poškodit původní obal. No, řekla jsem si "fajn, na internetu je jistě spousta návodů" a otevřela jsem první fotonávod, který byl sice psaný dost nepřehledně, ale nakonec jsem to dle něj zdárně zvládla! :) Přemýšlím, že si příště celý postup také nafotím a hodím sem svůj návod.

Přikládám fotografie:






3 komentáře:

  1. to jsem dělávala jako malá s knihama z knihovny, ale balila jsem do novin :)

    OdpovědětVymazat
  2. No zajímavé, balila bych takto učebnice, které vypadají hnusně. Ale postačí mi zatím obaly klasické:)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, to je potom skoro škoda takový obal sundávat :)

    OdpovědětVymazat