úterý 25. června 2013

Senzabox červen 2013

Dobré ráno,

zrovna dorazila paní pošťačka se Senzaboxem, tak se jdeme podívat, co na nás čeká uvnitř krásné růžové krabičky.



První, čeho jsem si na první pohled všimla, je velikost krabičky. Nevím, jak dlouho je takhle menší a ve tvaru čtverce, ale je to celkem rozdíl. Na druhou stranu se však zdá bytelnější než ta předchozí.
Nemýlila jsem se, že tenhle box bude převážně o dekorativní kosmetice, takže se necítím zklamaná, ale že bych skákala radostí do stropu se také říct nedá. Řekněme, že jsem průměrně spokojená. :-))




Zleva:

  • gel proti akné Anatomicals: Day and night spot stick (běžná cena: 119 Kč)
  • lak na nehty Models own: Dancing queen (běžná cena: 160 Kč)
  • tvářenka s arganovým olejem Paese (běžná cena: 55 Kč)
  • tužka na oči Beaty UK: Metallic sparks (běžná cena: 140 Kč)
  • krém na ruce Kiss my face bio: Grapefruit & Bergamot (běžná cena: 118 ml - 180 Kč, balení 22 ml by nás tedy vyšlo přibližně na 33 Kč)
  • sprchový gel L'occitane en Provence: Pivoňka (běžná cena: 170 ml - 160 Kč, balení 75 ml by tedy stálo cca 70 Kč)
Tentokrát zde nemáme ani žádné pytlíkové vzorečky, ani katalogy (poukázky..).

Takže .. na gel proti akné jsem zvědavá, zatím jsem měla s přípravky na akné ze Senzaboxu dobré zkušenosti. Konkrétně s Antiac Acne od Salcury. Tak uvidíme. Hlavně Anatomicals gel voní dost podobně, také má opět ve složení tea tree.


Lak na nehty se mi osobně líbí dost, ale když ho při rozbalování viděla přítelovo maminka, tak se zhrozila, jak jsou ty třpytky velké. :D Do školy nebo do práce bych si ho nedávala, ale na někam na večer jsou takové třpytky fajn. Přikládám i foto, jak vypadá lak na nehtech (akorát teda dost dlouho schne).



Tvářenka od Paese mi přišla v ideálním odstínu pro moji světlou pleť, takže jsem spokojená. Ovšem problém bude s využitím, ještě mi tu doma leží celkem dvě balení tvářenek. :D Jinak tvářenka obsahuje arganový olej, který vyživuje pleť, a vitamin A, C a E.



Tužka na oči mi přišla ve fialové barvě (škoda, že nepřišla zlatá, jak jsem si přála:D). Fialovou barvu vůbec nemusím, ale k mému překvapení vypadá na očích docela dobře. Na linky ji asi využiju.



Krém na ruce od Kiss my face opravdu nádherně voní a zanechává ruce jemné, jak avizují i v dopise od Senzaboxu. V první chvíli jsem si říkala, že je škoda, že mi nepřišlo to olivové mýdlo, ale na druhou stranu jsem teď mimo bydliště na brigádě, a krém na ruce jsem si nechala doma, tak to malé balení alespoň hned vypotřebuju :D 


Poslední výrobek z boxu je sprchový gel od L'occitane. Nevoní špatně, ale přesto si říkám, zda by mi druhá varianta Fleur Chérie nevoněla víc, tahle s pivoňkou mi přijde taková dost nevýrazná.



Podtrženo, sečteno - největší radost mi udělal asi gel na akné od Anatomicals a popřípadě ještě krémík na ruce od Kiss my face. (29.6.: Oprava! I z laku na nehty od Models own jsem v závěru nadšená! :D) Zbytek využiju asi jen výjimečně. Červnovou edici bych tedy hodnotila jako průměrnou.


Jaký pocit máte z červnové krabičky vy?


Pro zajímavost: celková cena červnového Senzaboxu činí 577 Kč.

Chtěla jsem přihodit ještě video, ale můj kompakt se rozhodl, že dnes prostě nehodlá zaostřovat, takže bohužel. Další edici Senzaboxu můžete objednávat zde.

5 komentářů:

  1. Mně se teda tenhle box moc líbí, ale tyhle boxy vůbec nekupuju... Ale ten lak od Models Own vypadá suprově!

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem ho ještě nanést na červený lak a vypadá vážně skvěle. :-)

      Vymazat
  2. tvar měnili už asi dvakrát, od února byly čtvercové, ale papírové, od května zase tahle tvrdá. jinak jsem se dívala na různé tipy, co s tím lakem, a asi mu zkusím dát šanci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, děkuji. :) Tahle tvrdá je moc dobrá, mám kam dávat kosmetiku a vzorky. :)) Co jsi našla zajímavého? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mi vyhovuje víc, ale už jsem teda využila i ty staré :) na černém laku to vypadá docela dobře, ale ještě musím vychytat, jak ty třpytky rovnoměrně natřít, to bude asi problém :D

      Vymazat