neděle 30. června 2013

Červnové shrnutí

Je tu konec měsíce června, proto jsem se rozhodla podat opravdu krátké shrnutí toho, co mě potěšilo a nebo naopak zklamalo.

  1. Pokořila jsem svůj rekord v hubnutí - dostala jsem se na váhu 56 kg. Je pravda, že už jsem se na tuhle váhu dostala minulý rok v zimě, ale pak přišly Vánoce, Silvestr a zkouškové, a zase jsem se pohybovala zpět kolem 60 kg. Ale díky bohu jsem se nedostala zpět na 64 kg, které jsem měla přibližně rok zpět. Začátkem března jsem si tedy řekla dost! a snažila jsem se opět dát do kupy svoji životosprávu. No, co vám budu povídat. Šlo to dost na nic, protože máma už nechtěla slyšet ani slovo o žádné dietě. Naposled mi totiž vyšla dost vstříc, a nakupovala se mnou spoustu zeleniny, celozrnné pečivo a nízkotučné výrobky, ale protože mi moje snažení dlouho nevydrželo, brala už nějakou další úpravu jídelníčku jako můj opětovný chvilkový rozmar. Je pravda, že na momentální váhu jsem se v závěru dostala úplně spontánně, a to díky stresu a vypětí kolem bakalářské práce a před státnicemi. Ale nejenom díky tomu. Váhu se mi daří dál snižovat i tím, že jím pravidelně (ale úplně normálně, včera jsem měla k obědu dokonce svíčkovou od přítelovo maminky:D) a mám více pohybu díky brigádě. Jde to sice pomalu, ale jde to! :) A až si trochu upravím jídelníček, půjde to jistě rychleji, a snad se konečně dostanu na svoji vysněnou váhu 45 kg. :)

    Kdyby si mě chtěl někdo přidat na myfitnesspal.com, stačí kliknout na weight loss ticker níže:

  2. Udělala jsem přijímačky na navazující magisterský obor, ale! nebudu přijata kvůli nedokončenému Bc. Na spoustě fakult chtějí kopii diplomu až v září, u nás na filozofické samozřejmě už do 15.7.2013. Vážně mě to mrzí, doufám, že vypíšou druhé kolo. A také doufám v to, že poslední dva předměty u státnic už nezesloním jako teď v červnu.

3 komentáře:

  1. Nedá mi to a musím ti na jednu stranu pogratulovat ke zdravému hubnutí, na stranu druhou se zhrozit tvé "vysněné váhy". To bys musel být opravdu malinkatá, aby to byla zdravá váha.
    Nechci tě nijak poučovat, ale jakožto člověka s trvalými váhovými problémy (pernamentně málo) mě to docela... pobuřuje, nebo jak to říct... protože jsem si na vlastní kůži bohužel vyzkoušela všechny zdravotní komplikace spojené s příliž nízkou váhou, o které kolikrát mé kamarádky, také jako ty toužíc po čísle začínajícím na nějakou tu čtyřku, ani netuší.
    Buď proto prosím ráda za svou krásnou zdravou váhu, ani nevíš, jaký je život utrpení, když vážíš příliš málo. (Například máš ve škole problém usedět vyučovací hodinu, protože kontakt tvé pánve se židlí vyloženě bolí =___=)

    Ale říkám, samozřejmě neznám tvou výšku, jen chci zkrátka říct, abys milovala své tělo takové, jaké je. Ono si to zaslouží a ty jsi dle fotky moc krásná slečna~

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Ti za příspěvek. Vůbec se nedivím, že tě "pobuřuje", u dívek kupříkladu se 170 cm mě to taky dost udivovalo. :) Jinak měřím něco mezi 156-159 cm (schválně píšu mezi, protože mi u doktorky teď naměřili 156 cm, i když jsem byla přesvědčena, že mám 159 cm. :D). Moje kamarádka je přibližně prakticky stejně velká, vždy měla okolo 45, max. 50 kg a vypadá úplně normálně, ještě má větší zadeček. Já mám hlavně stehna a bříško. Kdo ví, třeba mi nakonec bude stačit 50 kg, zatím to beru odhadem podle té kamarádky.

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, tak na tuhle výšku to ještě jde, sice hranice podváhy, ale jsem moc ráda, že... já vlastně nevím, jak to říct jinak, než "že jsi normální", ale ono to asi vyznívá ošklivě :D Ale nemyslím to zle <3

    OdpovědětVymazat