středa 17. dubna 2013

Senzabox 1/2013

...aneb zpožděná recenze.

Jedná se o můj první a zároveň asi nejlepší Senzabox, když se tak dívám k ostatním na obsahy dřívějších edicí. :-)
Jako zajímavost přidávám běžné ceny produktů a v závěru součet toho, jaká je vlastně celková hodnota celého Senzaboxu, za který jsem dala 289 Kč. :-)




Obsah Senzaboxu byl tedy následující:
  • Transparentní fixační pudr od Dermacolu (běžná cena: 229 Kč)
  • Antiac Acne (anti akné) Clearing spray os Salcury (běžná cena: balení 100 ml - 445 Kč; Trial size -15 ml ze Senzaboxu by nás tedy vyšlo na přibližně 67 Kč)
  • Přírodní olivový krém od Ziaji (běžná cena: 54 Kč)
  • Pleťová peel-off maska s okurkou od Freemana ( běžná cena: balení 150 ml - 159 Kč; 15 ml by nás tedy vyšlo na přibližně 16 Kč)
  • Sprchová pěna Fujiyama od Rituals (běžná cena: balení 200 ml - 199 Kč, 50 ml by nás tedy přišlo na 50 Kč)  
  • Elastic Power fix lak na vlasy od Garnier (běžná cena: 250 ml - 80 Kč, 75 ml by stálo 24 Kč)
  • Vyživující tělové mléko s extraktem z medu od Fleur de Santé (běžná cena: 299 Kč)


Dále Senzabox obsahoval klasický dopis se seznamem a představením produktů, dárkový poukaz na slevu 100 Kč při nákupu nad 650 Kč od značky Rituals (dá se použít až 31.12.2013, takže super, určitě ho ještě využiju^^), katolog produktů Fleur de santé a vzorky liftingového krému Botocell od Dermacolu a hydratačního krému pro problémovou pleť od Salcury.


Transparentní pudr od Dermacolu jsem si velmi rychle oblíbila. Sice jsem na něj ze začátku koukala jak tele na nová vrata:D, protože jsem netušila, jak se nanáší. Používám ho takřka každý den na zafixování make-upu, pleť je po něm matná a nepůsobí ani trochu uměle. Bohužel cena je vyšší, ale za to je to pudr velmi kvalitní. Jenom tak pro zajímavost - v dopise od Senzaboxu stojí: "Dodává pleti úžasný vzhled, a navíc vypadá skvěle na fotkách a na kameře." Musím souhlasit. :-) Přítel si prohlížel mé fotky a jeho první dotaz byl, jestli jsem ty fotky retušovala nebo mám orpavdu tak jemný obličej. :-)))


Na tento produkt nebyly zrovna dvakrát pozitivní recenze. Spousta lidí si stěžovala, že jim po něm zarudla pleť či že snad se jim dokonce problém s akné zhoršil. Já jsem však byla spokojená. Sice se mi také po aplikaci objevil na pleti nějaký ten červený flíček, ale do druhého dne bylo vše ok. Sám výrobce uvádí, že se během prvních 14-ti dní může toto zarudnutí objevit, a to z toho důvodu, že jsou nečistoty z póru taženy k povrchu, a jakmile se pleť vyčistí, tak se vše vrátí k normálu. A vůně..určitě všichni znáte olejíček tea tree, že ano? :-) Tento sprej ho také obsahuje, ale vůně je o něco lepší než samotný tea tree. Já si na ten "pach" už pak zvykla. :-)


U olivového hydratačního krému od Ziaji je uváděno, že je vhodný pro normální a suchou pokožku. Spíše bych ho však doporučila dívkám se suchou pletí, protože je opravdu hodně mastný. Já osobně ho používám spíše jako noční krém. Balení používám už konce ledna, kdy Senzabox dorazil, a stále mám krému požehnaně. :-) Jsem s ním naprosto spokojená, úžasně voní, hydratuje a cena je opravdu nízká, když vezmu v potaz, jak dlouho vydrží. Určitě se ho znovu zakoupím.


Popravdě, maska od Freemana mi stále leží v krabičce, a ještě jsem se nedostala k tomu ji vyzkoušet, neboť se mi v poslední době nahromadila spousta masek z Avonu. :-) Ovšem jsem na ní velmi zvědavá, s výrobky od této značky zatím zkušenosti nemám.


"Nechte se hýčkat bohatou výživnou pěnou, která promění Vaše sprchování v úžasný zážitek."

Já ve své krabičce objevila variantu Fujiyama s mátou a mandarinkou. Musím přiznat, že voní opravdu nádherně! Sprchovou pěnu jsem vyzkoušela poprvé a určitě ne naposled, jelikož vážně uvažuji o další koupi konkrétně této varianty + dalších produktů od Rituals (a když už jsem dostala ten poukaz na 100 Kč, že). 



Balení laku na vlasy od Garnier jsem měla celkem rychle pryč, protože lak používám dennodenně. No, lak má být sice "Extra strong", ale nepřišlo mi, že bych po něm měla účes pevnější. Poslední dobou mi přijde, že všechny laky na vlasy, které jsou označeny "extra strong" či nedej bože "ultra extra strong", o to hůř drží. Co však musím ocenit, je příjemná a nedráždivá vůně.


Tělové mléko od Fleur de Santé používám každý večer před spaním, jeho vůně sice nepřipomíná přímo med, ale je moc příjemná. Oceňuji sice balení s pumpičkou, ale mohlo by být 2x tak větší. Mléko celkem rychle dochází a za cenu 299 Kč bych si už asi znovu nekoupila.

Závěr: Podtrženo, sečteno - celková hodnota lednového Senzaboxu činí 739 Kč.
Dobrý, co? Je to skoro 3x tolik než jsem za něj zaplatila. Ovšem, nyní už za Senzabox zaplatíte 319 Kč, viz První jarní Senzabox: Vaši oblíbenou krabičku čeká imageová revoluce!



Žádné komentáře:

Okomentovat